-
Koszyk jest pusty
-
x
Darmowa dostawa od 250 PLN ZAPRASZAMY !!
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Regulaminy
Regulamin sklepu internetowego Extremo Sp. z o.o.
Dane sprzedawcy
Extremo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Zwarta 11B, 42-431 Zawiercie, Polska
KRS: 0000982531
NIP: 6492326407
REGON: 522716177
Adres e-mail: dynamiq.patrykshop@gmail.com
Telefon kontaktowy: 667 528 062
1. Definicje
Sprzedawca – Extremo Sp. z o.o., prowadząca sklep internetowy dostępny pod adresem www.dynamiqshop.pl
Klient – każda osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, a także przedsiębiorca dokonujący zakupu z prawami konsumenta.
Użytkownik – osoba posiadająca aktywne konto w serwisie Sklepu.
Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, umożliwiający składanie zamówień online.
Towar – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sklepu, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Konto – indywidualna przestrzeń Klienta w systemie Sklepu umożliwiająca składanie zamówień, przeglądanie historii zakupów i zarządzanie danymi.
Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży oraz prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy.
-
Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
-
Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne założenie konta – Klient może dokonywać zakupów również jako gość.
-
Sklep działa zgodnie z przepisami prawa polskiego, w szczególności ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.).
3. Warunki techniczne
Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:
-
połączenie z Internetem,
-
przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge),
-
aktywny adres e-mail,
-
włączona obsługa plików cookies.
Zaleca się korzystanie z aktualnego oprogramowania i urządzeń zapewniających bezpieczeństwo transmisji danych.
4. Składanie zamówień
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
-
W celu złożenia zamówienia Klient:
-
wybiera Towar i dodaje go do koszyka,
-
uzupełnia dane potrzebne do dostawy i płatności,
-
potwierdza zapoznanie się z Regulaminem,
-
zatwierdza zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
-
-
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na wskazany adres e-mail.
-
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
5. Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone w złotych polskich.
-
Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
-
Dostępne formy płatności:
-
tradycyjny przelew bankowy,
-
płatność przy odbiorze (za pobraniem)
-
-
W przypadku wyboru płatności przelewem – brak wpłaty w terminie 5 dni roboczych skutkuje anulowaniem zamówienia.
6. Dostawa
-
Dostawy realizowane są na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.
-
Koszty dostawy są wskazywane Klientowi przed złożeniem zamówienia.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
-
Klient ma prawo do osobistego odbioru towaru po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
-
W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania Klient powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera.
7. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)
-
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
-
Termin ten liczony jest od dnia, w którym Klient otrzymał towar.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o decyzji (np. mailowo lub listownie).
-
Klient zobowiązany jest odesłać towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Towar powinien być nowy. Jeśli będzie nosił slady używania zastosujemy art 34.4 ustawy konsumenckiej. Kupujący odpowiada za obniżenie wartosci rzeczy zwróconej.
-
Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia – tą samą metodą płatności, jaką dokonano zakupu.
-
Zwroty należy kierować na adres:
Extremo Sp. z o.o., ul. Zwarta 11B, 42-431 Zawiercie -
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta (np. towar wyprodukowany na specjalne zamówienie, zapieczętowany towar po otwarciu). Nie przyjmujemy także zwrotów od firm gdy zakup jest związany z PKD firmy
8. Reklamacje
-
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar zgodny z umową.
-
Reklamacje należy składać mailowo lub pisemnie, opisując wadę i dołączając dowód zakupu.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni.
-
W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub Klient otrzyma zwrot pieniędzy.
-
Szczegółowe zasady reklamacji wynikają z przepisów ustawy o prawach konsumenta i kodeksu cywilnego.
9. Konto i dane Klienta
-
Klient może założyć Konto w Sklepie, umożliwiające szybkie składanie zamówień.
-
Klient odpowiada za prawidłowość podanych danych oraz ich aktualizację.
-
Klient może w każdej chwili zażądać usunięcia konta.
10. Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Extremo Sp. z o.o.
-
Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi konta oraz kontaktu z Klientem.
-
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych zawiera Polityka Prywatności dostępna na stronie Sklepu.
11. Odpowiedzialność i bezpieczeństwo
-
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by Sklep działał bez przerw i błędów.
-
Nie ponosi odpowiedzialności za przerwy wynikające z przyczyn technicznych lub działania siły wyższej.
-
Klient powinien zachować ostrożność i nie udostępniać danych logowania osobom trzecim.
12. Postanowienia końcowe
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie Sklepu.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu – o zmianach Klienci zostaną poinformowani z 14-dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
-
W przypadku sporów z Konsumentem – istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów (np. mediacji, platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr).
📍 Extremo Sp. z o.o.
ul. Zwarta 11B, 42-431 Zawiercie
Adres e-mail: dynamiq.patrykshop@gmail.com
Telefon kontaktowy: 667 528 062
🔧 Z nami zawsze wszystko „do końca dokręcone”!